vrijdag 15 mei 2015

Ontgroening

Lekker een paar extra dagen vrij.
Donderdag een dauwrit gehad met de minisevenclub.
Een toertocht met puzzelelement. Dat was een "zoek de foto's"
We dachten aanvankelijk wel aardig gereden te hebben, maar hadden er geen rekening mee gehouden dat gefotoshopte foto's niet meetelden...
Toch nog hoog geƫindigd, 28ste van de 34 haha.

Verder nog even een foto gemaakt van een mini voor inspiratie hoe de mk2 moet worden.

Zo willen we hem allemaal wel!

Het motortje van de mk2 zit nog vast. Ik heb wel het idee dat het goed komt.
Ik kreeg van Fred de tip om de zuigers te laten schrikken. Ik heb mijzelf, mijn vrouw en mijn kinderen voor de mini gehouden, maar hij schrok niet genoeg.
Ow ja, de titel was ontgroening.

Zoek de verschillen. De rechter heeft de frisse tornado mogen ontmoeten. Echt waar, dopje van de fles en je zag hem zo schoon worden. Jammer dat die andere toen nog binnen stond haha.

1 opmerking:

Unknown zei

Dat geeft voldoening zo'n stoel schoonmaken!!!