zondag 10 mei 2015

Hoera een zusje

Nou, zusje is eigenlijk "grote" zus met een groot leeftijdverschil.
Een droom komt uit. Een gesprek met Erwin van Minifarm.nl motiveerde mij om daar eens te gaan kijken.
Na overleg was Erwin zo vriendelijk om een Austin Seven mk2 aan mij over te doen. Topvent!


Zo zag ie eruit in 1968
 
En zo in 2015.
Hij staat hier gewoon 15 jaar te wachten.
 Zaterdag 9-5-2015 bij mijn groene kunnen voegen. lief he?
 Als je goed kijkt, zie je dat de groene een beetje jaloers is.

 Kijk eenvoud (en heel veel werk)

 Binnen moet ook even gestoft worden.

 Stickers houden?
 Inclusief gratis puzzel van een rubber vloermat.

Gauw naar binnen want het gaat regenen en we willen niet dat ie gaat roesten.


Status dag 1: Deuren, ruiten en interieur verwijderd. losse extra's opgeborgen en flink met de wd40 rondgegaan.
Ik ben Happy!
Ook wil ik Mieke bedanken voor het meegaan in deze "ziekte".
We zullen de komende 2 jaar wat minder moeten eten, maar ja.


 Een idee voor het eindresultaat. Voorlopig ga ik voor een restauratie naar origineel.
De enige upgrade die ik wil doen is van standaard naar "super de luxe" uitvoering.
geen gecooper.

Tot gauw, Peter


Geen opmerkingen: