zondag 10 mei 2015

Kleine dingetjes en genieten

Afgelopen weken de laatste hand aan het hemeltje gedaan, lekker wezen toeren en in de toekomst aan het kijken...

 22maart de Amersfoortse keienrit gereden dat was leuk en hobbelig. dit zijn  foto's van de Stuyvesantrit van 6 april.
 Foto tijdens de pauze.
ondertussen ook de clubavond in huizen bezocht en de dag voor "nieuwe" leden waar de in en outs van het puzzelen werden toegelicht en toegepast. Echt een leuke middag van de Minisevenclub.

11 april bij slalom wedstrijden in Lelystad wezen kijken.
Ondanks de hoge luchtvochtigheid, een genot om naar te kijken. Kijk eens op Wimedo.nl
De Fiat 850 die je hier ziet is van Fredabarth. Fred ken ik van onze studie en het was leuk om bij te praten en hem te zien rond slippen op de natte baan.

 zo ziet de baan er uit.

 Voordat ik mijn zelf gefabriekte hemeltje definitief monteer, leg ik wat kabels van voor naar achter.


 
Ik noem het radio voorbereiding haha.
Nu snap ik waarom die dealers daar zoveel geld voor vragen
Montageplaatje gemaakt voor de bediening van mijn kogelkachelkraan. helaas nog geen foto in de auto, maar het werkt.
Toen werd het meivakantie en er kwamen kriebels voor iets nieuws...

Geen opmerkingen: