dinsdag 5 augustus 2014

Kofferbak revisie project

 Kofferbak revisie project van oktober 2013 tot april 2014
Na de aankoop had ik voor het oog de kofferbak weer een beetje in vorm gedrukt en een ander klepje gemonteerd. Klepje dicht en niet meer in kijken, want er waren gaten en roest bij de vleet.

In de revisie stand.
Was wat grof uitgedeukt.
Hier en daar wat roest...






De snelle wijze voor roestverwijderen.


Restmateriaal.

Mijn 1e plaatje inlassen...

Hm.
Was niet naar mijn zin, dus nu een groter plaatje maken.
Serieus maatwerk.

Reparatiedeel inpassen.

Bodemplaat aanpassen aan achterdeel omdat dit origineel plaatwerk is en dus de beste pasvorm heeft.

Voor gemonteerd met schroeven.

Lekker lassen.

Slijpen.
Anti roest behandelen.


Weer een beetje een kontje...
Voorbij de kofferbak kan het ook roesten. Dit is de onderkant bij de achterbank.
Meer onderkant.
In de wielkast.
Weer netjes.

Primer en naden kit aangebracht.
Behoorlijk plekje in de andere wielkast.

Hier en daar een pleister.

De banaan (onderste stuk) monteer ik met bouten omdat dit een onderdeel is dat snel wegrot. Zo kan ik weer snel een nieuwe monteren.
Voor gemonteerd.
Nog even eraf voor een beetje verf.
Zo lijkt het alweer wat. Nu 1 kant omhoog voor bodem en dorpel.

Geen opmerkingen: