woensdag 18 mei 2016

Alweer mei geworden

De tijd gaat snel en het project langzaam. De heropbouw is heftig en ik werk er natuurlijk alleen aan wanneer ik tijd en zin heb.

Hoewel er al een nieuw a-paneel(waar de deur aan hangt) op was gezet, is dit niet bruikbaar.
De naad bij de deur is te klein en bovendien wil ik weten wat de toestand achter het paneeltje is.

 Deur geprobeerd in positie te brengen zonder de scharnieren.



 Veel te krap.

 Maar goed dat het er af is. Kan wel wat "liefde" gebruiken.

 Hardhandig roest verwijderd en ruimte gemaakt om het a-paneel te kunnen positioneren.


 Versteviging voor het subframe ophangpunt. Boven nieuw en onder oud.

 Nieuw stukje plaatwerk getimmerd.

 Lekker verder breien...

 Even een schrik overzicht plaatje.



 Nu eerst de deur op z'n plek. Dit keer met naden.

 Fixeren die hap.


 In de "auto"

 Binnen het spatbord.


A-paneel heeft een binnen- en buitendeel. Mooi moment om mijn gaten pons te proberen.
De deur kan weer bijna hangen.
Volgende stappen: Nog wat stukken in de voorkant vervangen, tunnel herstellen, deur instap/ dorpel vervangen enzovoort.

Tot gauw!



2 opmerkingen:

petra zei

Is ie nu af? Of heb je een pauze genomen?
gr. Petra

XXL-man zei

Hallo Petra, Ik was "even afgeleid" van de Mini klussen. Ben nu even bezig met de groene voor de apk en zal binnenkort weer wat posten.
Dank je voor de reactie!